18. Limited Şirket Şube Ünvan Değişikliği

LİMİTED ŞİRKETLER 

GEREKLİ EVRAKLAR

1) Dilekçe

2) Noter onaylı Müdürler Kurulu Kararı  veya Genel Kurul Toplantı Tutanağı  (1 asıl – 1 fotokopi)

-Ticari defterlerini ETDS üzerinden tutmaya başlayan şirketler tarafından Ticaret Sicili Müdürlüğümüze sunulan organ kararlarının ETDS tarafından verilen doğrulama kodunu ihtiva etmesi gerekmekte olup, müdürlüğünüze yapılan başvurularda ibraz edilen bu kararların https://etds.ticaret.gov.tr adresinde yer alan “Belge Doğrulama” alanından doğrulanması yapılarak gerekli tescil işlemi yürütülecek ve bu kararlar için ayrıca noter tasdiki aranmayacaktır.

-Elektronik ortamda (MERSİS vb Uygulamalar) alınan kararlarda noter tasdiki aranmayacaktır.

3) Hazır Bulunanlar Listesi (Genel Kurul Kararı alındı  ise -1 adet asıl)

4) Çağrılı genel kurullarda Gündem Kararı (Genel Kurul Kararı alındı  ise -1 adet fotokopi)

5) Çağrılı genel kurullarda gündemin yayımlandığı sicil gazetesi fotokopisi ile iadeli taahhütlü gönderi fotokopileri (Genel Kurul Kararı alındı  ise )

6) Şubenin bağlı olduğu şirket merkezinde yapılan; Unvan Değişikliği, Birleşme, Bölünme veya Nevi Değişikliğinde sadece merkez ünvanı değişiyorsa yukarıda belirtilen kararları ve evrakları hazırlamaya gerek yoktur. Dilekçe ekinde değişikliği gösteren Ticaret Sicili Gazetesi ile şubenin bağlı olduğu müdürlüğümüze müracat edilmesi gerekmektedir. 

NOT: https://mersis.ticaret.gov.tr/ adresinden elektronik başvuru yapmanız gerekiyor.